jídelní lístek ke stažení   01. týden   03.01.2022     09.01.2022
jídelní lístek ke stažení   02. týden   10.01.2022     16.01.2022
jídelní lístek ke stažení   03. týden   17.01.2022     23.01.2022
                 

 

" Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
 
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. "

Aktuální jídelní lístky jsou k dispozici na vrátnici Domova nebo na nástěnce v refektáři.
Online archiv jídelních lístků je doplňkovou formou zveřejnění.
Pokud si přejete dostávat aktuální  jídelní lístky do Vaší emailové schránky, vyplňte prosím svoje jméno a emailovou adresu, na kterou bychom Vám aktuální jídelní lístky mohli zasílat.


 

Zájem o zasílání elektronických jídelních lístků
 
ODESLÁNÍM TOHOTO WEBOVÉHO FORMULÁŘE POTVRZUJI, ŽE:
- jsem si vědom/a toho, že uděluji souhlas se zasíláním emailové pošty zejména v souladu s platnými zákony na ochranu osobních údajů
 
- byl/a jsem poučen/a o účelu, rozsahu a způsobu zpracování, o právu k přístupu ke svým osobním údajům apod.
 
- poskytnutí osobních údajů a udělení souhlasu je dobrovolné
 
- mám právo na opravu nebo na výmaz svých osobních údajů a odvolání příjmu elektronické pošty
 
- souhlas uděluji do 31. 12. 2030
 
ÚČEL ZPRACOVÁNÍ:
- údaje o emailových kontaktech ukládáme do naší elektronické a listinné složky příjemců elektronických jídelních lístků Domova sv. Karla Boromejského pro účely vedení přesné evidence příjemců elektronických jídelních lístků
 
ROZSAH ZPRACOVÁNÍ:
- v lokalitě Domova sv. Karla Boromejského evidujeme jméno, emailovou adresu a vyslovený zájem o zasílání elektronických jídelních lístků
 
ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ:
- evidenci příjemců elektronické pošty mohou zpracovávat pouze oprávnění pracovníci Domova sv. Karla Boromejského, kteří spravují systém na rozesílání nebo přímo rozesílají elektronické jídelní lístky Domova sv. Karla Boromejského